Tuesday 9 April 2019

Pendapat tentang video Karate Kid


Nasihat saya kepada seorang yang bercita-cita, akan tidak pernah berhenti belajar atau bekerja untuk apa yang anda mahu. Tiada apa-apa yang mudah, jika anda mahu sesuatu, anda perlu bekerja untuknya. Dengan bekerja untuk itu saya maksudkan kerja pada kerajinan anda, belajar dari orang yang mempunyai sesuatu untuk mengajar. Ia seperti perkara lain, latihan menjadikannya sempurna.



Seorang budak lelaki yang sedang melihat sambil menghayati pergerakkan yang dilakukan . Belajar sesuatu yang baru dari orang yang mempunyai ilmu dan pengalaman dalam sesuatu bidang.


Adat permainan , ada kalah dan ada pemenang . Yang penting selalu membuat latihan dan usaha untuk memperbaiki kelemahan pada diri. Jangan mudah putus asa . Selalu bersaing untuk memajukan diri pada dunia yang canggih kini.

2 comments:

  1. halo gamer sejati di indonesia, aku ingin memberitakan permainan uang asli yang lagi booming belakangan ini di kalangan masyarakat, yang umumnya pada anak muda, dimana disini kami menawarkan banyak permainan yang mungkin gamer-gamer sekalian ingin coba, langsung saja kita klik permainan yang anda inginkan !!

    - KINGKONG
    - JOKER123

    kami dari situs atau website DISNEYSLOT memberikan banyak promo loch guys buat kalian, nah silakan lihat di bawah ini ya :

    *Bonus New member 50%
    *Bonus Next Deposit 20% maks 300rb ( ex : deposit 50rb bonus 10rb ( bisa di klaim 30x ) )
    *Bonus cashback 5%
    *Dan Lain Lain

    ayo buruan daftar Kesini !!

    ReplyDelete

Tips Diet Kesihatan

TIPS DIET SEIMBANG Terdapat beberapa tips diet yang boleh saya kongsi bersama...   dan boleh anda amalkan. 1 .  Banyakkan makan ...